Polecamy

Wielka Loteria Urodzinowa Leroy Merlin 2017

Link sponsorowany

Program lojalnościowy - Rodzinna kuchnia Lidla

Polska ma smak! Odpowiedź Biedronki na Tradycyjnie czy Nowocześnie Lidla

Autor: Maciej Sikora
Aktualizacja:
Sieci handlowe: Biedronka Lidl

Tradycyjnie czy Nowocześnie nowo reklamowana akcja tematyczna Lidla doczekała się odpowiedzi Biedronki pt. Polska ma smak.

Polska ma smak to tygodniowa oferta produktów z Biedronki. Cała gazetka promocyjna podzielona jest na dwa działy „współczesny” i „klasyczny” bardzo podobny do akcji tematycznej Lidla i może ma to być odpowiedź na akcję kulinarną Tradycyjnie czy Nowocześnie, czy z sukcesem zobaczymy.

Link sponsorowany

Co prawda Biedronka bazuje na promocjach produktów w gazetce promocyjnej a Lidl jednak promuje akcję kulinarną to nie wiadomo, w  którym kierunku wszystko się potoczy. Tak czy owak warto skorzystać z promocji na produkty.